Delen vinden we super lief

De kerst reclames doen alweer hun intrede, om van te smullen. In de koude wintermaanden een groot success dat vooral het saamhorigheidsgevoel benadrukt. Ik geef het maar eerlijk toe, ik heb er zeker eens een traantje bij weggepinkt.

Nu had ik wel een all-time favoriet, maar die staat in het niets bij de 2 versies die onlangs gelanceerd zijn:
In Groot-Brittannië komt het warenhuis John Lewis elk jaar met een kerstreclame. Dit jaar gaat hun video over de man op de maan. #ManOnTheMoon Een ware tranentrekker die alle vele miljoenen keren is bekeken. Bekijk hem hieronder en je zult ongetwijfeld net als ik de weemoed voelen.

Maar nu komt ook het supermarktconcern Sainsbury’s om de hoek kijken met een kerstvideo en weet een ware Christmas advert-rel te ontketenen. Want welke is nu beter? Deze video gaat over de kat “Mog”, die een beetje pecht heeft en de kerst bijna ruïneert voor de hele familie. Gebaseerd op het Britse kerstsprookje ‘Mog’s Christmas Calamity’ van Judith Kerr.

Nu rijst de vraag natuurlijk, welke is jullie favoriete versie? In groot Britannie zijn ze er nog niet uit…..


Delen vinden we super lief