Het speelgoed van Fisher-Price is bij onze kindjes een groot succes. De alom bekende telefoon, Little People, de kassa, het speelkleed, wie is er niet mee opgegroeid? Heel veel kleurrijke en onverwoestbare items, kleuren onze woonkamer en maken de kids vrolijk en blij.
Fisher Price staat voor kwalitatief kinderspeelgoed waarmee kinderen kunnen experimenteren, leren, verbeelden en ontdekken. En bij ons komt dit helemaal tot zijn recht.
We werden uitgenodigd voor een persevent van Fisher Price, waar we een kijkje kregen in de keuken van dit mooie merk. Voordat de brandmanager aan het woord kwam, werd de ochtend geopend door Heleen de Hertog, bekend van How2Talk2Kids. Zij gaf een boeiende uitleg over het effectief communiceren met kleine kinderen én het gevolg daarvan. Interessante materie!
Persevent Fisherprice
Vervolgens presenteerde Brand manager Yvonne Mulder de voordelen van spelen, de nieuwe producten en de aankomende campagnes van Fisher Price. Aankomende halfjaar worden er nieuwe ontwerpen gelanceerd zoals de moderne items ‘Co-de-Rups’, ‘Wassen & Poetsen Wastafel’ en ‘Hallo Wereld’ Er komt heel veel leuks aan.
Fisher Price
Velen zullen de producten herkennen, hebben ze zelf thuis, of zijn er net als ik mee opgegroeid. Ze zijn onverwoestbaar, want zelfs de telefoon geef ik nu door aan mijn dochter. Wel zonder kabel, maar ach, we gaan met de tijd mee, alles is nu toch wireless . Kinderen kunnen echt kind zijn en dat bewees zichzelf gelijk toen ik de cadeautjes aan Olivier en Yvette gaf. De mobiel en sleutelhanger zijn een groot succes. Er wordt volop mee gespeeld, terwijl het eigenlijk voor baby-broertje bedoeld was.
Bij ons thuis is vooral Little People een succes. De ark-boot is omgetoverd tot piratenboot en de supermarkt is nu een opslag voor alle boerderij dieren. Ik geniet volop als ik ze hoor spelen.
Videoimpressie Persevent
Liefs Olivette
Olivette is ook actief op Twitter| Facebook |Youtube| Instagram We vinden het superleuk als je een berichtje achterlaat
One comment