Eindelijk was het zover! Samen met 20 bloggers bezochten we de negenmaandenbeurs op de 1e dag, ook wel bekend als de ‘persdag’. Hoofdsponsor Kruidvat pakt ieder jaar weer groots uit met een spectaculaire opening en ook zijn we aanwezig bij de lancering van verschillende producten tijdens deze bloggerstour. En laten we de prijsuitreiking van de Babyinnovation award niet vergeten. Ik ben benieuwd of je onderstaande merken allemaal kent? We vertellen er met plezier alles over…..
Groep 1
Er waren twee groepen bekende mama en papabloggers uit het land aanwezig deze bloggerstour. Deze ‘bloggerstour’ heeft inmiddels een mooie reputatie opgebouwd en vele bedrijven ontvangen de bloggers dan ook graag op hun stand. Het was een strakke planning, maar er is dan ook heel veel te zien op de beurs. Met plezier heb ik heel veel kilometers afgelegd om alle fijne merken te ontdekken. Op de foto’s zul je vele bekende gezichten zien van andere bloggers. Zij zijn ook echt heel leuk om te volgen! Ik zat zelf in de volgende groep:
Miriam – MeerVanMir.eu | Linda – Mamaliefde.nl | Ellen – Mamascrapelle.nl | Merel – Lotuswritings.nl | Kimberly – Beebsandmoms.nl
Charlotte – Lovelycharlotte.nl | Marjolein – Olivette.nl | Angela – Mamametpassie.nl | Karin – Mamasmeisje.nl | Nathalie – Volgmama
Dit bericht bekijken op InstagramReady to rumble.. De negenmaandenbeurs opent vandaag haar deuren en daar zijn we uiteraard bij🎬 #9mbbloggerstour2019 #blog #job #lovemy2ndjob #ilovemyjob #bloggerlife #pers #negenmaandenbeurs2019 #negenmaandenbeurs #amsterdam #pers
Off we go – bloggerstour 2019
Al vroeg in de ochtend verzamelden we ons voor de bloggerstour op de stand van de Baby Innovation Award. Ieder jaar is het weer spannend welk merk, of bedrijf in de prijzen valt. Niemand minder dan Kim Lian van der Meij maakte de winnaars van de Baby Innovation Award bekend op de Negenmaandenbeurs. Na de vele nominaties van de vakjury en het online stemmen door de consument, was ook het woord aan de Moeders van Nederland. Tijdens de speciale Mama Jurydag wezen de moeders hun favoriete babyproduct aan.
Zoals tijdens de uitreiking is gebleken, is innovatie een voorwaarde voor een een bedrijf voor een succesvolle bedrijfsvoering. Door de organisatie ook wel mooi verwoord als ‘Necessity is the mother of invention’ .
Baby Innovation Award
Van de ruim 50 inzendingen bleven 24 nominaties over, waarvan de winnaars bekend werden gemaakt! De Design Award was dit jaar nieuw. De blog over alle genomineerde producten werd goed gelezen. Iedere ouders is uiteraard nieuwsgierig naar alle nieuwigheden in de babymarkt. Ik was dan ook zeer nieuwsgierig naar de uitkomsten.
De uitreiking van alle awards vond plaats op de eerste ochtend van de Negenmaandenbeurs. Dit was nog voor de officiële opening bij de Kruidvat. Uiteraard heb ik die voor jullie op de gevoelige plaat gelegd. Ik schreef er een uitgebreide blog over. Vele merken heb ik op de beurs een bezoekje gebracht, omdat ik er meer over wilde weten! Er zullen nog vele ontdekkingen gedeeld worden.
Gerelateerde blog: De winnaars van de ‘Baby Innovation Award’ 2019 zijn bekend gemaakt door Kim Lian van der Mei
Lancering Analyse Me Baby
Na de champagne opgedronken te hebben (altijd een goed begin van de dag), kon de bloggerstour beginnen op de beursvloer. We waren uitgenodigd bij ‘Analyse me’. Ik ben dan ook reuze nieuwsgierig of dit iets voor jou zou kunnen zijn? De insteek van ‘Analyse Me baby’ wordt vooral gepresenteerd met een humoristische insteek en moet je als ouder vooral niet al te serieus nemen. Ik vind het persoonlijk een hilarisch en origineel kraamcadeautje. Bij Jinek op TV die avond hadden ze het met de gasten over de negenmaandenbeurs en werd analyse me besproken. Ze vonden het raar, maar mijn inziens hebben ze er te weinig informatie over gekregen! Het idee er achter is namelijk helemaal leuk!
-
De insteek is eenvoudig:
Wordt je baby later een doener of een denker? En kan je kind straks hard sprinten? Deze DNA-test biedt ouders een soort van voorproefje op wat komen gaat betreft vijf toekomstige fun-eigenschappen. De resultaten krijg je vanuit ‘Analyse Me Baby‘ in een gepersonaliseerde animatie op basis van het DNA van je zoon of dochtertje. De video is eigenlijk bedoeld om ouders op een leuke en innovatieve wijze te informeren over de aanleg van hun baby.
Dit kun je vervolgens vergelijken met de eigenschappen op bijvoorbeeld 18-jarige leeftijd. De video is zeker niet bedoeld en is ook niet geschikt voor het stellen van medische diagnoses. Dit is dan ook niet de insteek! Je wordt op een leuke en informatieve manier geïnformeerd over de aanleg van je baby met betrekking tot vijf ‘fun’-eigenschappen. Vooral voor de leuk dus, en soms ook handig om te weten!
Difrax
De bloggers werden vervolgens ontvangen op de stand van Difrax. Difrax is een familiebedrijf en babyspecialist sinds 1967. Het merk is bekend bij vele ouders, of is er zelfs zelf mee groot geworden. Het Nederlandse A-merk van babyproducten is marktleider in het segment babyflessen én fopspenen. Wie kent de S-Fles niet? Ze begrijpen dat het ouderschap niet altijd over rozengeur en maneschijn gaat. En ook het leven van bloggers tijdens een bloggerstour.
Ze hadden namelijk speciaal voor ons een Tony Chocolonely’s reep gemaakt met eigen cover! Te tof en zeer welkom in de namiddag toen ons suikerlevel naar het nulpunt zakte! Ook ontvingen we een goodybag met veel mommy-musthaves die we met plezier in een prijzenpakket weggeven.
- Limited edition
En wist je dat Difrax met de Negenmaandenbeurs een uniek, ‘limited edition newborn fopspeen’ ontwikkeld had die voor slechts €1 euro verkrijgbaar was? Daarnaast gaven ze een trendy ‘limited edition animal shopper’ weg bij besteding vanaf €25. Deze aanbiedingen gelden overigens nog bij hen online in de webshop!
- Kras app
Naast de beursaanbiedingen op de stand maakten de bezoekers van de negenmaandenbeurs ook kans op meer dan 2000 producten die weg werden gegeven in de Kras & Win-app ! Veel bezoekers wisten hier niets van en ook ik was spuit elf. Tip dus voor aankomend jaar!, de app bijtijds downloaden! Hadden jullie hier aan gedacht?
- Difrax ♥ Wehkamp
Mocht je de superscherpe aanbiedingen gemist hebben, of had je geen kaarten weten te bemachtigen voor de Negenmaandenbeurs. Wees niet getreurd. Dezelfde aanbiedingen zijn ook te vinden op www.difrax.com en www.wehkamp.nl/merken/Difrax/!
Wehkamp
Op de stand van Difrax kon je de producten online bestellen en door Wehkamp thuis laten bezorgen. Het had dan ook een huiskamer sfeer waar we ons gelijk thuis voelden. De bandana en hydrofiele washandjes waren een welkome verrassing. Hiermee vierde Wehkamp de lancering van hun babycollectie beasties! Hier lees je snel meer over! Ook geven we een setje weg!
LIEF!
In samenwerking met Difrax vergaarde ook LIEF! lifestyle ook een plekje in hun goodybag die we tijdens de bloggerstour mochten ontvangen. Lief Lifestyle stonden zelf niet op de beurs, maar op deze manier werd het bij ons onder de aandacht gebracht dat ze een te gekke baby lijn hebben gelanceerd dei ook online bij Wehkamp verkrijgbaar is.
Het was een blije verrassing om een schattige outfit te ontvangen en ben gelijk gaan struinen naar dit leuke merk. Ze zijn soort van ’terug van weggeweest‘ met hun babycollectie Je kunt er snel een meer uitgebreide blogpost van verwachten. #staytuned
Kruidvat
De hoofdsponsor van de negenmaandenbeurs weet ieder jaar weer een spectaculaire opening te organiseren. Het ene jaar is het een schilderij met Kim kotter en kliederende babytjes, het andere jaar een baby marathon. Je kunt het zo gek niet bedenken , of Kruidvat heeft het ooit wel eens georganiseerd.
Dit jaar werd de negenmaandenbeurs officieel geopend door Saar Koningsberger die voor bambino een schattige en stoere kledinglijn heeft ontworpen. Dertien blije baby’s en hun stoere papa’s presenteerde met trots de nieuwe collectie tijdens de modeshow! Zij gingen de catwalk over om de nieuwe kledinglijn van Saar & Bambino te presenteren. Vanaf dinsdag 26 februari is de de gehele collectie exclusief in alle winkels en de webshop verkrijgbaar.
- Meekijken Bloggerstour Grand Opening door Kruidvat
Baby Pop-up restaurant
Meesterkok en NAGF-ambassadeur Rudolph van Veen opende die ochtend feestelijk het eerste pop-up Babyrestaurant in Nederland met verse groente en fruit. In samenwerking met het Nationaal Actieplan Groenten en Fruit (NAGF), het Voedingscentrum, GoodBabyFood, en de Negenmaandenbeurs willen ze samen aanstaande ouders te helpen bij het starten van een gezond voedingspatroon voor baby’s van min 9 maanden tot plus 9 maanden. De hele week waren er in het Babyrestaurant informatieve proefworkshops door experts, verse groente en fruit en recepten voor thuis.
Kratten groente & fruit
Er was een ronddraaiende bar met verse proefhapjes voor zwangeren en baby’s vanaf 6 maanden. Het leek wel wat op een sushi bar! Door gezond en gevarieerd te eten en het op een positieve manier aan te bieden leg je als ouders een goede basis. Wij koken thuis al vrij gevarieerd, maar het is nooit verkeerd om meer inspiratie op te doen.
Ook werd ik getipt op het familiekookboek “Van Kleine Spruit tot Toffe Peer”. Het Babyrestaurant word mede mogelijk gemaakt door Moekes Maaltijd, Gezond eten voor je kind en Van Kleine Spruit tot Toffe Peer en de leverancies Fruitmasters, The Greenery, Nature&More, Koppert Cress en VanNature.
Instapost
Dit bericht bekijken op Instagram
We eten te weinig groente & fruit aldus @rudolphvanveen en dat is juist het mooiste dat je je kindje kunt geven ♥️ Maar dat zit weggestopt in onze brein, dus no worries… Maar wel tijd voor actie dus! Hebben jullie bijvoorbeeld elke dag 5 kleuren op jullie bord liggen? Een goed advies van de Japanners en wist je dat heel veel vormen van kanker voedings gerelateerd zijn? Onze voedingskeuze is daarbij cruciaal! We schuiven aan bij het eerste Pop-up Babyrestaurant van Nederland op de Negenmaandenbeurs, volledig gericht op gezond eten voor min 9 maanden tot plus 9 maanden! Te leuk dit @negenmaandenbeurs 🍏🍎🍐🥝🍅🍆🥦🥕🥬 Extra leuk! In het Babyrestaurant worden groenten en fruit uitgedeeld én leuke groentereceptjes voor de nodige inspiratie thuis. Kom je ook?Het eerste Pop-Up Babyrestaurant van Nederland vind je in hal 8 en is alle dagen geopend van 11.00 tot 18.00 en op donderdag 21 en vrijdag 22 februari zelfs tot 22.00 uur! Het Babyrestaurant is een initiatief van de @negenmaandenbeurs_ , het Nationaal Actieplan Groenten en Fruit, het @voedingscentrum en @goodbabyfood
Thule
Vervolgens werden we ontvangen o de stand van Thule! Thule helpt ouders om je allergrootste rijkdom veilig, gemakkelijk en in stijl te vervoeren. Want laten we wel wezen dat we er ook classy bij willen lopen terwijl je de wereld samen aan het ontdekken is. Maar ook als we op vakantie gaan, of aan het taxiën zijn voor onze koters. Je kunt qua producten denken aan dakdragers, fietsdragers, dakkoffers, en uiteraard de kinderwagens!
Tijdens ons bezoek werd de Thule Sleek gelanceerd door Xelly Cabau van Kasbergen: een nieuwe stijlvolle en comfortabele kinderwagen met vier wielen. Deze elegante en comfortabele Zweedse kinderwagen is ideaal voor ouders die graag met hun baby of peuter op avontuur gaan in de stad. en laten wij dat nou zijn.
-
In stijl aan de wandel in de stad
Thule Sleek is stijlvol, slim en veilig. De moderne kinderwagen is lichtgewicht, makkelijk bestuurbaar en blinkt uit op het gebied van comfort voor ouder en kind. Thule Sleek is handig in gebruik en geeft je de mogelijkheid om het stadsleven makkelijk te ontdekken met de kids in de wagen.
-
Veelzijdig. Omdat jij dat ook bent.
Elke dag is anders en ook elk kind is anders. Om deze reden is deze wagen gemakkelijk aan te passen naar jouw wensen en behoeften: vanaf baby’s geboorte groeit Thule Sleek mee. Je kunt bijvoorbeeld een reiswieg, autostoeltje of extra zitje voor je andere kleine toevoegen. En dankzij de vele uitbreidingsmogelijkheden kun je meerdere kids tegelijkertijd meenemen. En bepaal of het kinderwagenzitje naar voren of juist richting de ouder geplaatst wordt. De mogelijkheden zijn veelzijdig, eindeloos en bieden je al het comfort.
Voor meer informatie over Thule, klik hier.
Dit bericht bekijken op Instagram
Love iT @thule ♥️ Vandaag is deze beauty gelanceerd op de @negenmaandenbeurs_ door niemand minder dan prachtig zwangere @xellycvk die een jongetje verwacht 💙 En de make-up tutorials heb ik opgeslagen hoor 🙌 ~ #9mndbeurs #blog #bloggerstour #blogmom #9mbbloggerstour2019 #rai #amsterdam #thule #perslancering #negenmaandenbeurs #loveIt #blackbeauty #bloggerstour2019 #blogmom #stroller
Aerosleep / Aeromoove
Bij onze drie kindjes heb ik altijd een Aerosleep matras cover gehad. De unieke 3D-structuur van AeroSleep biedt een veilige nachtrust voor je kindje en laat ook jou zorgeloos wegdromen. Ze kunnen ongehinderd ademen in de meest hygiënische omstandigheden. Het merk heeft de producten uitgebreid wetenschappelijk getest en zo te zien weten ze de producten ook te innoveren.
De verscheidenheid aan de kleuren is me opgevallen. Tof, in mijn tijd was er enkel wit verkrijgbaar. We kregen een uitgebreide productpresentatie op de stand en ik vertel hier graag snel meer over in een uitgebreidere blog post. Waar ik helemaal dol op ben, is het camping, of ook wel strand bedje! Dat lijkt me megahandig en binnen een minuut op te zetten!
Bulbby
Ook danken wij Bulbby die aanwezig was op de Hero stand. Hier kon je je koffertje laten bedrukken en voor alle bloggers hebben ze speciaal een unieke en bijzondere sporttas laten bedrukken. Je zult ons dus veel rond zien lopen met deze beauty! Dit is toch een tof idee als cadeau!
Dit bericht bekijken op InstagramIk ga op reis en neem mee… Enorm blij met deze handige sporttas met m’n blognaam. Ideaal om mee te nemen naar de sportschool, maar helemaal als blogtas. #tas #gepersonaliseerd #bulbby #blijmee #blijei #negenmaandenbeurs2019 #9mbbloggerstour2019 #ontdekking #cadeautip #naam #personalised #bloggersquad #blogtour #blogmom #workingmom #sport #fitmomtobe #fitmom #cadeautje #olivette #olivettepuntnl
Drs Leenarts
Wie kent de producten van Drs Leenarts nu niet? Marjolein Leenarts is naast het mama zijn van drie kids, ook dermatoloog. Ik gebruik standaard de billencrème waar we lyrisch over zijn. Geen rode billetjes meer bij ons thuis. De uitgebreide collectie bestaat verder uit huidverzorgingsproducten voor baby, kinderen en volwassenen. Ook bezoek ik best vaak haar youtube kanaal als ik vragen heb over huidverzorging. Op vele verschillende vlakken weten ze zichzelf weer te overtreffen.
Tijdens de negenmaandenbeurs is de nieuwe gezichtverzorgingslijn gelanceerd. We proberen de dagcréme met SPF factor uit en hier vertel ik snel graag meer over! Het voelt als een rijke crème die fijn uitsmeert.
Instapost
Dit bericht bekijken op Instagram
“Anti rimpel crème bestaat gewoon niet! Ook anticellulitus crème is een wanna-have van vele moeders, maar dat kun je echt NIET wegsmeren!, aldus dermatologe Marjolein @drsleenarts Op de foto zie je maar liefst 3 x Marjolein Leenarts 😁 Ze is dermatologe in het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk. Haar Missie? Betrouwbare huidverzorging ontwikkelen met alleen werkzame ingrediënten die écht wat doen voor je huid! Haar huidproducten ontvingen in 2018 zelfs het internationale keurmerk ‘Allergy Certified’. Een toffe lancering is de huidverzorgings lijn ✨ Zoals ze zelf aangeeft is ze als dermatoloog kritisch en duurde het even voordat ze echt tevreden was! We testen de dagcreme mét SPF factor 👌 #drleenarts bloggerstour
Zwitsal
Laat ik vooropstellen dat ik dol ben op de geur van Zwitsal. Bij de lancering van de zwitsal luiers was ik dan ook wel heel blij. Op de negenmaandenbeurs werden we welkom geheten o de Zwitsal stand. Ze presenteerden de nieuwe zonnebrandcrime die we helaas nog niet konden kopen. Maar het ligt aankomende maart inde winkels! Wordt vervolgt….!
Strong Babies
Op de stand van Strong Babies kon ik het niet laten om een lot te kopen voor het goede doel. We bezochten tijdens de bloggerstour ook stichting “Fonds Gezond geboren” op de negenmaandenbeurs! Wist je dat er iedere dag 2 baby’s overlijden door vroeggeboorte? Met de fantastische campagne ‘Strong Babies’ is de ambitie neergezet om binnen 10 jaar dit met 30% terug te brengen. Het fonds kwam in actie op de negenmaandenbeurs en uiteraard steunden we dit belangrijke doel tijdens de bloggerstour. . . . . De prijzen zijn overigens heel tof mogelijk mede mogelijk gemaakt door 100% NL, focuspocus & Babypark NL. We schreven eerder over dit fantastische initiatief.
Zeeman
Baby’s groeien razendsnel! Je knippert met je ogen en ze zijn alweer uit hun eerste boxpakje gegroeid en stappen ze de hele kamer rond. Zeeman heeft een ruime babycollectie waaronder veel babykleding voor pasgeboren baby’s, broeken, T-shirts, jurken en boxpakken in verschillende kleuren en prints.
Zeeman ontwerpt de gehele babycollectie zelf en ze ontvangen zelfs regelmatig het keurmerk ‘Vertrouwen in textiel’ (Oeko-Tex). Want schadelijke stoffen wil je onder geen geding in de babykleertjes. Ik koop er regelmatig de basics waarbij vooral de scherpe prijs-kwaliteit verhouding me opvalt. Mijn oog is gevallen op heel veel leuke outfits. Staytuned, hier schrijf ik snel meer over!
Dooky
The Original Dooky® is inmiddels niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Het merk dat er achter zit, is Xplorys dat vanaf 1997 innovatieve babyproducten ontwikkelt, ontwerpt en produceert. Ze bieden vooral een veelzijdig alternatief voor de lelijke hydrofiele luiers die over een maxi/cosi gehangen wordt.
Of wat dacht je van een jas over de wandelwagen of irritante niet goed functionerende parasols? Ik heb nog steeds een ongebruikte parasol in de gangkast staan en de Dooky® is een ideaal alternatief. Het beschermt je kindje vooral tegen vervelende omgevingsinvloeden.
Gerelateerde blog: Klaar voor de zomer…. en de herfst met Dooky en de handige heart hook
Dit bericht bekijken op Instagram
Dooky biedt bescherming tegen zon, regen, wind, sneeuw en licht. Wie kent deze ideale zonnekap nu niet? En ook hebben ze een ‘tover kap’ voor in de regen in hun collectie. En de nieuwe vondst ‘heart hook’ vind ik een toffe ontdekking! Handig om je tas dichtbij te hebben en de vorm is mijn #coupdecoeur zoals ze in het Frans mooi zeggen (ontdekking) #dooky bloggerstour
Herobillity
Het Zweedse bedrijf herobillity staat bekend om innovatieve en kleurrijke producten die het leven voor baby’s en ouders vereenvoudigen. We kwamen het merk ook al tegen op de “het in de wolken festival” Ze zijn partner van SmartShake AB, die sinds 2009 met hun slimme neon shakers en waterflessen een revolutie teweegbrengt in de fitnessbranche in 90 landen. Herobility wordt gedistribueerd door Nordic Little in de BENELUX en daar gaan we vast nog veel van horen.
Kleine Keuken
Goede voeding is het belangrijkste dat je je kleintje kunt geven! De kleine keuken begon daarom in 2012 met het maken van verse biologische maaltijden voor kleine kinderen. De smakeloze potjes voldeden naar hun idee niet om kinderen gezonde eetgewoonten te laten ontwikkelen. Een kind moet immers zelf kunnen proeven, ruiken en voelen wat het eet. En naast dat het lekker is, heb ik als ouder heel graag dat elk hapje vol zit met waardevolle voedingsstoffen.
Oftewel, geen lege calorieën. De kleine keuken heeft een ruime collectie dat bestaat uit broodbeleg, koekjes en lekkers voor tussendoor. Een fijn idee dat ik mijn kinderen minder mierezoete producten kan aanbieden. De producten bevatten ingrediënten die waardevol zijn voor je kids, zoals volkoren granen, groenten en fruit. Ik heb een extra grote voorraad thuis aangelegd.
Instapost
Dit bericht bekijken op Instagram
Kennen jullie de producten van de kleine keuken? Bij ons thuis populaire snacks, goede koekjes, smakelijk broodbeleg en gezonde tussendoortjes. Gemaakt met biologische, voedzame ingrediënten waar kleine buikjes en mondjes blij van worden! Alle kinderen verdienen het immers om gezond op te groeien. Zowel van binnen en van buiten! Bij deze producten hoef ik niet naar de ingrediënten-declaratie te kijken, je weet zeker dat het goed zit. Bij de Kleine’, maken ze de allerbeste voeding en verzorging voor je kleine, want dat blijven ze, ook al zijn ze al 8 ☺️🙏 Verkrijgbaar bij alle grote supermarkten Proberen hoor!!! #Toddler #toddlerlife #healthy #dekleinekeuken #instatoddler #food #snack #toddlerstyle #toddlerootd #tussendoortje #toddlerfood #gezond #toddlermodel #toddlerproblems #gezond #snacks #toddleractivity #chippies #toddlersofig #tussendoortje #toddlerapproved #negenmaandenbeurs #blogmom #blogger #negenmaandenbeurs #coupdecoeur #gezondesnacks #ontbijt
With a Touch of a Rose
Voor mij was het merk ‘With a touch of Rose’ onbekend en was daarom ook zeer nieuwsgierig naar wie er achter zitten. Ze produceren uitsluitend producten van 100% biologisch en Fairtrade katoen, die vaak ook nog multi-functioneel Ze bieden alles om lekker te slapen, en hebben ee fijne collectie producten. Ze stonden afgelopen ook op het Puur Baby Plaza, waar je van alles vindt voor een bewuste leefstijl voor ouder en kind. Een fijne plek op de beurs waar je bedenkers kunt ontmoeten van producten en luisteren naar het verhaal erachter.
Nijntje
Wie is er niet met nijntje groot geworden! Het lieve kleine witte konijntje weet groot en klein te betoveren. Of het nu in Japan is, Zuid Afrika, of in de Achterhoek. De stand van nijntje is voor mij persoonlijk ieder jaar weer een must-visit. Dolblij zijn we bijvoorbeeld met het boek ‘nijntje x Rembrandt ‘
Gerelateerde blog:: Samen genieten van Rembrandt door de ogen van nijntje met het boekje ‘nijntje x rembrandt’
En ook het boxkleed, de Mepal bordjes, het bestek en bordjes, de Mr Maria lampen, de kleurrijke nijntje speelsets…. Ze weten het keer op keer voor elkaar te krijgen dat mijn hart er sneller van gaat kloppen. Voor kleine Olivier heb ik een pyama met zwart witte strepen gekocht. Deze mama was zoveel van huis afgelopen weken dat ik wat goedmakertjes heb ingeslagen. …. En voor nijntje ben je gewoonweg nooit te oud!
Organix / Hero
Afgelopen jaar had ik tijdens de negenmaandenbeurs groots ingeslagen. Op de stand van Organix verkochten ze knijp fruitzakjes en diverse knabbels. In de lunchbox een fijne gezonde toevoeging. Al werd het afgelopen jaar nog wel geweigerd in de klas omdat het te veel op chips leek. Inmiddels heb ik de leerkrachten weten te overtuigen van de gezonde snacks. Het voelt goed om verantwoorde en biologische tussendoortjes aan te kunnen bieden. Ik heb het test team thuis er gelijk op gezet en ze hebben het goedgekeurd! Organix krijgt een dikke like!
Stokke
Bij Stokke konden we de nieuwste Tripp Trapps en meer toffe items bekijken. Vooral de vernieuwde flexi Bath of speciale kussens voor de Tripp Trapp vielen op. We hebben er thuis eentje in gebruik en het zit stukken fijner. En als er een glas melk overheen gaat, no problemo! Ze zijn eenvoudig te wassen. ! Ook maak je op de beurs elke dag kans op één van de nieuwste Stokke Tripp Trapps uit de Oak collectie.
De Stokke stand stond vol met prachtige producten uit hun collectie. Over alle producten is zeer scherp nagedacht. We zullen er snel veel meer over schrijven.
Nüby
De Nûby™ – collectie hadden we afgelopen jaar ook ontdekt en ken ik van de verschillende producten op het gebied van voeding, verzorging, spelen, bad- en kinderkamer. Het merk heeft gepatenteerde producten in al haar categorieën en zijn fijne ontdekkingen. Nûby™ is wereldwijd een bekend en sterk groeiend merk en kenmerkt zich door de vele kleurrijke producten. Het merk is verkrijgbaar bij 155 landen en is geliefd bij miljoenen baby’s en families.
Wij gebruiken zelf de rietjesbekers van dit kleurrijke merk. Er past veel drinken in en het rietje is af te dekken. Dit vind ik ideaal en de anti-lek beker gooi je gemakkelijk in je tas als je op pad gaat. En wat dacht je van de 360º drinkbeker met handvatten waar het kindje rondom kan drinken. Een uitkomst voor kindjes die willen leren drinken. De 360º drinkbeker maakt de overgang van beker naar glas eenvoudiger. De rijtjesbeker heb ik mogen ontvangen en kleine Lucas loopt er maar wat graag mee rond.
Maxi Cosi / Quinny
Had je onze blog gelezen over het ernstige ongeluk dat mijn schoonouders hebben gehad tig jaar geleden? Twee kindjes op de achterbank en onderweg naar ons om de verjaardag van 2-jarige Yvette te vieren. Ik was hoogzwanger en elk moment kon kleine Lucas geboren worden. We besloten de verjaardag klein te vieren aangezien mijn vliezen op springen stonden. We kregen het onheilspellende telefoontje dat ze in een kettingbotsing beland waren waarbij de airbags gesprongen waren.
-
Investering
In blinde paniek is manlief naar Hilversum gereden waar zijn moeder was opgenomen. mijn schoonvader stond enkele uren later te trillen als een rietje bij te komen. De auto was total-loss. Waarom ik dit jullie vertel is eigenlijk om aan te geven dat mijn kindjes ongedeerd uit deze crash zijn gekomen door goede kinderzitjes. En of die van Maxi-Cosi zijn, of welk merk dan ook. Investeer hier in! Het is zo ontzettend belangrijk om je grootste bezit veilig te vervoeren. En inderdaad, zitjes zijn een enorme hap uit je budget, maar dat betaal ik met liefde.
En als je dan toch al veel geld uit geeft, dan heb ik er wel heel graag een heel mooi zitje voor! Afgelopen jaar werden we al ontzettend vriendelijk ontvangen op de stand van Quinny en Maxi Cosi. Ze waren destijds ook in de prijzen gevallen en zodra er een vierde kindje bij ons zou zijn, zou ik voor het zitje met airbags zijn gegaan. ook dit jaar hebben ze me weer weten te verbluffen!
Quinny
Bij Quinny ben ik spontaan verliefd geworden op hun kinderwagen. En laten ze ook in de prijzen gevallen zijn. Ik was nooit heel fan van Quinny, maar het merk is doorontwikkeld en echt volwassen geworden. De onderbak is verbluffend groot, de details zijn om bij weg te dromen en dat plankje….ohw dat plankje! Dit is echt een fantastische wagen. Ze hebben terecht de design award in ontvangst mogen nemen al zeg ik zelf!
Cybex
En ook Cybex is terecht in de prijzen gevallen met hun prachtige stoel! Die zowel voor jong en oud een pareltje is! Cybex is een zeer vooruitstrevend merk waarbij het design en de finesse me zeer aanspreekt. Veiligheid, ontwerp en functionaliteit karakteriseren de baby autostoelen, autostoelen en kinderwagens van CYBEX. Hier zal ik snel meer over vertellen! Het is vooral een echt stoer merk!
Poppiez
We kwamen Poppiez al tegen “op het in de wolken festival” ! Hier zagen we heel veel aanprekende producten. Ook tijdens deze bloggerstour brachten we hen een bezoek. Poppiezz is echt een stoer merk voor babyspullen en beidt ideale producten als je je kindje heel veel mee op pad neemt. Poppiezz staat voor vernieuwende en veilige babycadeaus van uitmuntende kwaliteit. We kunnen dan ook niet wachten om het uit te testen.
Vooral de praktische kant van de babyspullen, die ook nog eens handig in het gebruik zijn, spreekt me aan! Het is mooi, stoer en ideaal bij het boodschappen doen. je kunt je kindjes gewoon in de wagen hangen! LoveIt
Inspiratie opdoen tijdens de bloggerstour
En voordat we het door hadden was de bloggerstour alweer ten einde. Wat was het een feestje om met mede bloggers de beurs te ontdekken. Ik heb zoveel mooie nieuwe merken ontdekt. Met een dosis aan inspiratie ben ik huiswaarts gegaan. De dagen die daarop volgden was ik nog veel op de beurs te vinden. Er zullen nog heel veel blogs volgen om alles met jullie te delen. Ook heb ik veel producten mogen ontvangen om te reviewen. Ik ga hier pakketten van samenstellen om ook mijn lezers blij te maken.
Winactie
Tijdens de negenmaandenbeurs bloggerstour hebben we tijdens de bloggerstour diverse sample producten mogen ontvangen. Dit is vooral om een eerlijke en uitgebreide blog, of review te kunnen schrijven. Van de producten die we gereviewd hebben, zijn 2 toffe pakketten samengesteld met de ontdekkingen die ideaal zijn voor (aanstaande) ouders. Als je één van deze twee pakketten wil winnen, doe dan snel mee. Meedoen is eenvoudig!
-
Meedoen is eenvoudig
Laat een bericht achter onder deze blog, of onder de Facebook post. Een like op onze Olivette social media accounts wordt zeer gewaardeerd. De WINACTIE sluit op woensdag 6 maart De winnaar ontvangt een persoonlijk berichtje waarna de voornaam ook publiekelijk bekend wordt gemaakt. Veel succes!
Dit bericht bekijken op Instagram
De Bloggerstour 2019 Squad met de bekende papa & mama bloggers uit het land. Stuk voor stuk leuk om online te volgen 💻🎥 En wist je dat ze in het echt ook nog ‘ns hastikke leuk zijn ~ Onze avonturen zijn dit weekend te lezen op olivettepuntnl ™️🔜 Thnx @kruidvat voor de foto 📸 #9mbbloggerstour2019 #negenmaandenbeurs #amsterdam #dutchmom #blogger #bloglife #9mndbeurs #bloggerstour #groepsfoto #clickingmoms #blog #workingmom #ontdekkingen #9mois #huidhoudbeurs #plezier #coupdecoeur #♥️ #throwback #businessmom #gekkebende #teamwork #fun #kleurrijkgeheel #strikeapose #pers bloggerstour
Liefs Olivette
Olivette is ook actief op Twitter Facebook Youtube Instagram We vinden het superleuk als je een berichtje achterlaat!
4 comments